Aquest dimecres s’ha obert la campanya de subscripcions de Districte7 dins de la plataforma de micromecenatge de la Fundació Goteo. Els responsables de Districte7 llancen aquesta presentació pública després de la constitució formal, el passat mes de març, de la cooperativa sense ànim de lucre, que actualment està formada per una cinquantena de sòcies. L’objectiu d’aquesta campanya és ampliar la base social del projecte i arribar a més veïns i veïnes de l’Hospitalet, afirmen.
Amb el títol “L’Hospitalet que no t’explicaran”, la campanya té com a element central un vídeo elaborat per la productora ACATS que resumeix el tarannà del nou mitjà local i recull les diverses realitats que conviuen a la ciutat.
Al llarg dels quaranta dies que durarà la fase inicial de la campanya, diverses personalitats del món hospitalenc, periodístic i cooperatiu mostraran el seu suport a Districte7, que es defineix com a un mitjà local de proximitat que vol fer un periodisme independent, honest i rigorós pel municipi de l’Hospitalet de Llobregat.
“Demanem suport econòmic a la campanya de micromecenatge per a poder garantir l’autonomia i sostenibilitat del projecte fent possible remunerar col·laboracions, afrontar les despeses de la web i el servidor o adquirir càmeres i altre material necessari”, explica Ignasi Escudero, secretari i cofundador de Districte7 qui, no obstant això, remarca que el més important d’aquesta campanya és “arribar a molta gent de l’Hospitalet que encara no ens coneix, per presentar el nostre mitjà local cooperatiu i contribuir al dret d’informació de totes les veïns i veïns de la ciutat”